woensdag 29 augustus 2012

Wear for Love 1st Anniversary & PScallme give-away

En de winnares van het PScallme armbandje is....

Liesbeth!!!!
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Wil je je gegevens mailen naar info@wearforlove.nl

With Love,
Roos & Danie


Wear for Love bestaat deze week 1 jaar en dat moet natuurlijk gevierd worden.
Dat doen we van 29 augustus t/m 5 september met geweldige kortingen, cadeau's en give-aways!
Houdt onze Facebook pagina in de gaten om geen verassing te missen.


We mogen van het geweldige sieraden merk PScallme een prachtig armbandje weggeven ter ere van ons 1 jarig bestaan. PScallme is het zusje van het sieraden merk Photo Label. PScallme heeft in haar collectie mooie armbandjes met veel filled gold en rose producten. De sieraden worden gedragen door veel BNérs. Volgende maand zullen de armbandjes te koop zijn bij Wear for Love. 
Wil jij dit 'listen to your heart' armbandje winnen van PScallme?
Volg ons blog dan via Blogloving en laat een comment achter op het blog waarom jij 
dit prachtige armbandje zou moeten winnen. 
5 september zullen wij de winnaar bekend maken.

Good Luck!

With Love,
Danie & Roos

8 opmerkingen:

  1. ik zou graag kans willen maken,want deze armbandje is gewoon speciaal en de tekst is zo lief!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou hem graag winnen omdat ik eens wat vaker naar mijn hart zou moeten luisteren

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zou ik aan onze dochter geven heeft ze wel verdiend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zou ik toch echt eens moeten doen en met deze prachtige armband gaat dat lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. You have a new bloglovin Follower! Ik vond je blog door The Style Reporter, Lavinia, en ben verliefd geworden op jullie kleren/juwelen!!
    Het armbandje zou ik heel graag winnen, voor mezelf. Gewoon omdat het ZO fijn en subtiel is. En omdat ook ik wat meer naar mijn hart zou moeten luisteren, en niet naar wat anderen denken. Een fashionable reminder, please! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Liesbeth,

      Jij bent de gelukkige winnares van het PScallme armbandje!!
      Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

      Wil je je gegevens mailen naar info@wearforlove.nl

      With Love,
      Roos & Danie

      Verwijderen
  6. Wat een mooie lieve reacties!

    Thanks ladies!

    With Love,
    Roos & Danie

    BeantwoordenVerwijderen